tel. +48 668 881 958
abcrol@abcrol.pl

Przyczepa PRONAR T028ML

Wersja do wydruku

Przyczepa PRONAR T028ML to uniwersalna przyczepa trzyosiowa, o bardzo dużej ładowności i o bardzo długiej platformie ładunkowej, przeznaczona głównie do transportu bel lub kostek słomy lub siana oraz ładunków na paletach lub w skrzynio- paletach. Istotną innowacją w konstrukcji jest przystosowanie i możliwość zastosowania hydraulicznie unoszonych ścian bocznych zabezpieczających przewożony ładunek. Duża powierzchnia ładunkowa przyczepy i jej optymalna ładowność dają możliwość transportu szerokiego wachlarza różnych materiałów i wykorzystania przyczepy nie tylko w rolnictwie.

  • UNIWERSALAN RAMA: konstrukcja przyczepy jest uniwersalna – można przyczepę wykorzystywać do transportu bel z wykorzystaniem tradycyjnych drabinek oporowych lub z zastosowaniem bocznych ścian zabezpieczających sterowanych hydraulicznie
  • WYSUWANA TYLNA RAMA: przy zastosowaniu tradycyjnych drabinek oporowych do zabezpieczenia ładunku używa się pasów transportowych . Przy tym rozwiązaniu regulowana za pomocą wysuwanej tylnej ramy powierzchnia ładunkowa, umożliwia dopasowanie długości ładunkowej do wymiarów transportowanych materiałów, dzięki czemu możliwy jest transport bel i kostek słomy lub siana o różnych wymiarach
  • BARDZO DŁUGA PLATFORMA ŁADUNKOWA 12 (13,1) m: przyczepa PRONAR T028ML przystosowana jest do transportu ekstremalnie dużego ładunku bel lub kostek. Platforma ładunkowa ma długość 12 metrów i przy zastosowaniu tradycyjnych drabinek oporowych jest przystosowana do wydłużenia z tylu o ponad 1 metr. Podłużnice platformy wykonano jako profile o zmiennym przekroju o bardzo wysokim wskaźniku wytrzymałości
  • SZEROKOŚĆ PLATFORMY 2400mm MIĘDZY RANTAMI: przyczepa PRONAR T028ML umożliwia głównie transport w rolnictwie bel i kostek trawy lub słomy, ale wymiary platformy i rantów bocznych umożliwiają załadunek europalet i skrzyniopalet, oraz szerokiego wachlarza różnych materiałów paletyzowanych lub opakowanych wykorzystywanych w budownictwie, przemyśle, gospodarce komunalnej i handlu
  • ZAOKRĄGLONE OBRZEŻA BOCZNE: przyczepa ma platformę ładunkową wyposażoną w wyprofilowane , zaokrąglone obrzeża boczne, dzięki którym ładunek jest zabezpieczony przed zsunięciem, a jednocześnie folia owiniętych bel i innych ładunków jest zabezpieczona przed przetarciem
  • HYDRAULICZNIE STEROWNAE BOCZNE ŚCIANY ZABEZPIECZAJĄCE: w przyczepie istnieje możliwość zastosowania hydraulicznie sterowanych bocznych ścian zabezpieczających. Hydrauliczne ściany zapewniają szybkie i pewne zabezpieczenie ładunku na platformie a transport odbywa się bezpiecznie bez narażania innych użytkowników dróg publicznych. Można znacznie szybciej i w sposób absolutnie skuteczny zabezpieczyć przewożone bele w porównaniu do tradycyjnego manualnego zabezpieczania pasami transportowymi. Załadunek przyczepy odbywa się wówczas od strony podniesionej do góry jednej ze ścian, Zabezpieczenie następuje w wyniku opuszczenia i dosunięcia ściany do ładunku. Sterowanie ruchami ( opuszczanie, dosunięcie, odsuniecie, podnoszenie ) ściany bocznej wykonuje się za pomoca rozdzielacza hydraulicznego ciągnika. Przełączanie sterowania ( ściana lewa – ściana prawa ) wykonuje się za pomoca zaworów hydraulicznych manualnych przyczepy
  • OTWORY DO ZACZEPIANIA PASÓW TRANSPORTOWYCH: przy zastosowaniu tradycyjnych drabinek oporowych do zabezpieczenia ładunku używa się pasów transportowych. Do zastosowania pasów rozmieszczono na bokach przyczepy specjalne otwory do ich zaczepiania
  • TYLNE ZABEZPIECZENIE NAJAZDOWE: przyczepa PRONAR T028ML w standardzie wyposażona jest w tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG i przystosowana jest do dodatkowego montażu bocznych urządzeń najazdowych podnoszących bezpieczeństwo transportu
  • DUŻY ROZSTAW KÓŁ: przyczepa jest bardziej stabilna podczas jazdy po nierównym terenie lub po łuku
  • NISKOPROFILOWE OGUMIENIE: dzięki niżej położonej krawędzi podłogi, przyczepa PRONAR T028ML jest łatwiejsza w obsłudze, a niżej umieszczony środek ciężkości ładunku, powoduje, że przyczepa bardziej stabilna. Niskoprofilowe ogumienie powoduje też, że przyczepa z ładunkiem jest niższa
  • RESORY PARABOLICZNE: trzyosiowy system zawieszenia składa się z mocnej obrotnicy kulkowej z przodu i zawieszenia resorowego tandem z tyłu. Zastosowano wyjątkowo mocne resory paraboliczne i osie jezdne przystosowane do prędkości 40km/h. Zastosowane materiały malarskie – chemoutwardzalne dwuskładnikowe dają wysoką odporność i trwałość antykorozyjną oraz odporność na promieniowanie UV
  • BOGATE WYPOSAŻENIE DODATKOWE: przyczepę opcjonalnie można wyposażyć w szereg funkcjonalnych rozwiązań, dzięki którym użytkownik może dostosować pojazd do swoich indywidualnych potrzeb. Przyczepę można wyposażyć w hydraulicznie sterowane ściany boczne zabezpieczające ładunek, które wpływają na wygodę obsługiwania i bezpieczeństwo użytkowania. Można zastosować dyszel typu Y ułatwiający manewrowanie przyczepą. Inne możliwości wyposażenia dodatkowego podnoszącego standard przyczepy to skrzynka narzędziowa, boczne zabezpieczenia najazdowe, dodatkowe błotniki kół przednich i tylnych oraz różne rozmiary ogumienia specjalnego

 

Klasa maszyny nowej: 
Model: 
PRONAR T028ML